08 Mar Axudas destinadas a paliar os efectos da crise da COVID-19 no tecido económico municipal.

Estas axudas son compensatorias dos gastos derivados dos tributos municipais, de forma parcial, a aquelas actividades que sufriron cesamento ordinario ou extraordinario (segundo a ORDEN da Consellería de Sanidade de 26 de xaneiro de 2021 pola que se establecen medidas de prevención específicas como consecuencia da evolución da situación epidemiolóxica derivada do COVID-19 na Comunidade Autónoma de Galicia) ou viron reducidas as rendas do traballo pola minoración de clientes, debido aos peches dos establecementos e/o a suspensión das actividades nestes primeiros meses do ano 2021.

Prazo de solicitudes: Quince días hábiles contados a partir do día seguinte da publicación destas axudas no Boletín Oficial da Provincia de Ourense

Bases das axudas

Modelo de solicitude