Clasificación Concurso Decoración de Nadal 2023

Clasificación concurso Decoración Nadal 2023 - concello de Cartelle

04 Xan Clasificación Concurso Decoración de Nadal 2023

Unha vez feitas as deliberacións do xurado, así queda a clasificación do Concurso de Decoración de Nadal deste ano 2023, e os premios que lles corresponden.

• 1ª clasificada: CONCEPCIÓN HERMIDA (300 €)
  • 2ª clasificada: MARÍA PILAR COUTO (200 €)
  • 3º clasificado: SALVADOR DÍAZ (100 €)
  • 4º clasificado: BENITO PERNAS (50 €)

Durante o día de mañá, visitaremos aos gañadores para a entrega de premios .

Os que nesta ocasión non acadaron os primeiros postos, recibirán tamén mañá, un agasallo de parte do Concello de Cartelle, como agradecemento por concorrer nesta actividade e contribuír no embelecemento do noso municipio, nas tan sinaladas datas de Nadal.

Queremos aproveitar a ocasión, para agradecer ao xurado, o tempo e a dedicación empregados na súa tarefa de valoración dos concursantes.

Moitas grazas a todos e todas!!!