Resultado do concurso de Decoración de Nadal

12 Xan Resultado do concurso de Decoración de Nadal

O xurado do Concurso de Decoración de Nadal do Concello de Cartelle,  acordou a seguinte valoración:

1er. premio: MARTÍN BRETAÑA PÉREZ

Concurso decoración de Nadal - Concello de Cartelle

2º premio: BENITO PERNAS FERNÁNDEZconcurso decoración Nadal 2022 - Concello de Cartelle

3º premio: JOSEFINA VILACHAO ROSA4º premio:  IVÁN BACELAR ANIDO

Concurso decoración de Nadal - Concello de Cartelle

O concelleiro Daniel Carril fixo a entrega de premios aos gañadores e un pequeno agasallo a todos os participantes.

Dende o Concello de Cartelle damos a noraboa aos premiados e  agradecemos a participación de todos os que colaboraron en embelecer as nosas rúas nunhas datas tan entrañables como son as de Nadal.

Concursantes Decoración Nadal 2022 – Concello de Cartelle